Oto król kina klasy B XXI wieku!
Jeśli spojrzeć na jego twórczość z przymrużeniem oka to to są małe abstrakcyjne arcydzieła :)
Jak jest Wasz Top tego reżysera???
Mój to:
1. Patologia (nie reżyserował, ale napisał scenariusz i film jest w jego stylu pod każdym
względem)
2. Adrenalina
3. Adrenalina 2
4. Gamer
A jakie są wasze propozycje???
Pozdrwaiam, CJ
Niestety lylko dla wąskiego grona widzów, mnie na szczęście przypadły ich produkcje do gusty!Zaraz będzie że mam zjebany gust, ale filmy robią zajebiste